روشنک گرامی

عجایب یکتاس

روشنک گرامی

۱۹۹ بازديد

عکس و بیوگرافی روشنک گرامی

فیلم قاعده تصادف (بهنام بهزادی، ۱۳۹۱) فیلم هلن (علی اکبر ثقفی، ۱۳۹۵) فیلم خانه دیگری (بهنوش صادقی، ۱۳۹۴ ) فیلم آخرین بار سحر رو کی دیدی ؟ (فرزاد موتمن، ۱۳۹۴) فیلم ملبورن (نیما جاویدی، ۱۳۹۲) فیلم صلات ظهر ( افشین صادقی، ۱۳۸۹) فیلم عبور ممنوع (داریوش ربیعی، ۱۳۹۳) فیلم دسر توت فرنگی (محمدرضا حاجی باشی، ۱۳۹۱ ) فیلم بی سایه (ابوالفضل صفاری، ۱۳۹۵) فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم (رحیم طوفان، ۱۳۹۵) فیلم گنگ خواب دیده (علی عطشانی، ۱۳۹۰) فیلم «هیچ‌کجا هیچ‌کس» (ابراهیم شیبانی، ۱۳۹۱) فیلم «تابو» (خسرو معصومی، ۱۳۹۳) تئاتر های روشنک گرامی. روشنگ گرامی فعالیت هنری خود را از سال ۸۵ پس از قبول شدن در رشته کارگردانی تئاتر در زمینه تئاتر آغاز کرد وی در سال ۸۷ برای کارگردانی نیز اقدام کرد که آنچنان موفق نبود تا ایتکه در نهایت در تابستان سال ۱۳۸۹ در سریال فاصله ها به کارگردانی حسین سهیلی زاده در شبکه سوم سیما دیده شد اما اوج شهرت او را می توان بازی در نقش مریم در فیلم قاعده تصادف دانست که خودش درباره حضور در این فیلم در مصاحبه ای اعلام می کند :.

روشنک گرامی در سال ۱۳۹۳ به هنگام خروج از پارکینگ منزل در محله اکباتان تهران تصادف شدیدی می کند که باعث می شود چندین هفته را در بیمارستان سپری کند وی در مورد این حادثه می گوید :متأسفانه هنگام خروج از پارکینگ منزلمان در اکباتان با خودرویی تصادف کردم و بر اثر شدت جراحت وارده همان لحظه به بیمارستان منتقل شدم و در همان روز نیز تحت عمل جراحی قرار گرفتم. روشنک گرامی متولد 1 مهر ماه 1362 در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری از دانشکده سوره و لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر و معماری می باشد، وی برنده سیمرغ بلورین در جشنورا سی و یک فجر نیز می باشد.

اولین حضور حرفه ای روشنک گرامی در سال 1389 در سریال فاصله ها بود، دو سال بعد در سال 1391 با فیلم قائده تصادف وارد سینما شد و بخاطر بازی در این فیلم سیمرغ بلورین جشنوراه فجر سی و یکم را برای خود به ارمغان آورد. ترجیح می‌ دهم آدم‌ های محدودی کارم را بشناسند و برایم صادقانه نظر بگذارند؛ نه این‌که مجبور باشم هر لحظه صفحه‌ ام را چک کنم و توهین‌ ها و فحاشی‌ های احتمالی آدم‌ های بی‌ نام و نشان را پاک کنم. چند روز قبل از ضبط تصمیم گرفته شد که من و خانم بنی احمدی نقشمان را عوض کنیم که تقریبا” اتفاقی بود شبیه ماجرایی که در خود فیلم می بینیم که “شهرزاد” رفت و یکی از خود بچه ها جایش را گرفت.

 

بیوگرافی روشنک گرامی + حواشی و اینستاگرام

بازیگرنقشتوضیحهنگامه قاضیانیلیلا کوهیهمسر اول فریبرز، مادر پیمان و نیکی (پریا)، خواهر پرویزپرویز پرستوییفریبرز صبوریشوهر لیلا و نسرین، پدر پیمان و نیکی (پریا)، برادر فریده، فرید و فرهاد، سرهنگ پلیسهدیه تهرانیزیبا فخریمعشوقه آرمان، همسر سابق جواد، مادر میلاد، راننده وانتمحسن کیاییآرمان دربندیپسر فریده و ایرج، معشوقه زیبا، برادر امینمسعود رایگانفرید صبوریبرادر بزرگتر فریبرز، فریده و فرهاد، شوهر مژگان، رئیس شرکت گل و گیاه، پدر سارا و سیماپدرام شریفیپیمان صبوریپسر فریبرز و لیلا، برادر نیکی (پریا)، معشوقه ساراروشنک گرامینیکی (پریا) صبوریدختر فریبرز و لیلا، خواهر پیمان، معشوقه امینافسانه چهره‌آزادنسرینهمسر دوم فریبرزحبیب رضاییپرویز کوهیبرادر لیلا، پدر امیر، دایی پیمان و نیکی (پریا)مهدی پاکدلفرهاد صبوریبرادر کوچکتر فریبرز، فریده و فرید، شوهر هدیه، معشوق سابق لیداافسانه ناصریمژگانهمسر فرید، مادر سیما و نامادری سارامارال بنی‌آدمسارا صبوریدختر فرید، خواهر ناتنی سیما، نامزد سابق حامد، معشوقه پیمانسوگل خلیقسیما صبوریدختر فرید و مژگان، خواهر ناتنی سارا، همسر سامان، ترنسحسین امیدیسامان کامرانیدوست آرمان و شوهر سیمارؤیا تیموریانفریده صبوریخواهر فرید، فریبرز و فرهاد، مادر امین و آرمان، همسر سابق ایرجشاهرخ فروتنیانایرج دربندیشوهر سابق فریده، پدر امین و آرمان، مدیر رستوراناحسان کرمیامین دربندیپسر فریده و ایرج، برادر بزرگتر آرمان، خواننده، معشوقه نیکی (پریا)روفیا محضریلیلا کوهی (جوانی)علی باقریرحمانشوهر صغری، عمو هدیه و حمید، پدر افسانهفروغ قجابگلیصغریهمسر رحمان، زن عموی هدیه و حمید، مادر افسانهساقی حاجی‌پورهدیهخواهر حمید، برادرزاده رحمان، همسر فرهاد، دخترعموی افسانهفرانک کلانترافسانهدختر رحمان و صغری، دخترعموی هدیه و حمیدشیرین اسماعیلیلیدامعشوقه سابق فرهادمحمد موحدنیاعلیدستیار فریبرز در اداره پلیسمحمدرسول صفریحامد باستانینامزد سابق سارامرتضی آقاحسینیجوادشوهر سابق زیبا، معتاد، پدر میلادآیتک جاویدنژادالنازدوست نیکی (پریا) ، رحم اجاره‌ای برای بچه‌دار شدن فریبرز و نسرینبهروز پرستوییفریبرز صبوری (جوانی)ارشیا توکلیپرویز کوهی (جوانی)درنا مدنیفریده صبوری (جوانی)مرجان قمریهمسر پرویز، مادر امیرمحمدمهدی احدیامیر کوهیپسر پرویزماهان نصیریحمیدبرادر کوچکتر هدیهمرتضی زارعایوبکارمند کشتارگاه و خواستگار سابق هدیهآرش تاج تهرانیپدرخوانده نیکی (پریا)سیمون سیمونیانپدر حامد باستانیافسانه تهرانچیمنصورهمادر حامد باستانیبازیگران سریال هم گناهبه این پست امتیاز بدید.

 

‏روشنک گرامی‏ Roshanak Gerami

مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی روشنک گرامی، آثار روشنک گرامی، جوایز روشنک گرامی، همکاران روشنک گرامی، گالری عکس روشنک گرامی، قد روشنک گرامی، وزن روشنک گرامی، رنگ چشم روشنک گرامی، وضعیت تأهل و همسر روشنک گرامی، فرزندان روشنک گرامی، حواشی روشنک گرامی و کودکی روشنک گرامی می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید. در واقع روشنک گرامی از مجموع 8 اثری که در کارنامه دارد، در 7 اثر در سینما با نام‌های فیلم بی سایه، فیلم خانه دیگری، فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم، فیلم هلن، فیلم آخرین بار کی سحر را دیدی؟، فیلم ملبورن و فیلم قاعده تصادف به ایفای نقش پرداخته و در 1 اثر در تلویزیون با نام سریال گمشدگان بازی کرده است.

در این سال‌ها روشنک گرامی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران پژمان بازغی با 4 مرتبه، بهاران بنی‌احمدی با 3 مرتبه، مارتین شمعون‌پور با 2 مرتبه، محمدرضا غفاری با 2 مرتبه و لیلا زارع با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با روشنک گرامی داشته‌اند. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی روشنک گرامی تاکنون بیش از 26،921 لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی روشنک گرامی تاکنون بیش از 1،644 نظر ثبت شده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال گمشدگان، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای روشنک گرامی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون امیر جعفری، امید روحانی، محمدرضا غفاری و بهاران بنی‌احمدی را تجربه کرد.

سریال گمشدگان و سال 1396 پایان فعالیت‌های روشنک گرامی نیست، کارشناسان معتقد هستند بازیگری روشنک گرامی پخته‌تر می‌شود و به‌زودی او را با بازی‌های درخشان‌تری در عرصه سینما و تلویزیون خواهیم دید. مثلا اثری که در بیوگرافی روشنک گرامی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال گمشدگان محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی روشنک گرامی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم بی سایه محسوب می‌شود. روشنک گرامی توانست با بازی در سریال گمشدگان تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر پژمان بازغی، فریبا نادری، بهنام تشکر و ستاره اسکندری بر تجارب او افزود.

 

بیوگرافی روشنک گرامی

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. روشنک گرامی فعالیت هنریش را با تئاتر های دانشجویی شروع کرد ویتوانست در سال 1389 برای اولین بار با سریال فاصله ها وارد تلویزیون شودو در سال 1391 با فیلم قاعده تصادف وارد عرصه هنر در سینما شد. روشنک گرامی یکی از بازیگران جوان و مستعد سینما و تلویزیون ایران بوده و درخشش در سریال نمایش خانگی هم گناه از بهترین کارهای بیوگرافی روشنک گرامی است. روشنک گرامی علاوه بر بازیگر در نوازندگی تار، ساکسیفون، عود و پیانو مهارت دارد و همچنین طراحی لباس نیز انجام میدهد. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد و همچنین لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره است.

روشنک گرامی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 31 شهریور ماه سال 1362 در تهران است. بیوگرافی سایر عوامل این سریال مثل محسن کیایی را در عرصه سه بخوانید.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.