ریحانه پارسا

عجایب یکتاس

ریحانه پارسا

۲۰۶ بازديد

صحنه‌های ریحانه پارسا از «گشت ارشاد» حذف شده؟

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اخیراً در دیدار با اعضای شورای عالی تهیه‌کنندگان سینما، بدون نام بردن از آخرین ساخته سعید سهیلی گفته بود: «اگر یک تهیه‌کننده و یا کارگردانی ۱۰میلیارد تومان هزینه می‌کند و یک فیلم سینمایی می‌سازد، نباید سرمایه این افراد برای رفتار یک بازیگر به خطر بیفتد. بنابراین می‌شد فهمید که همه سکانس‌های مربوط به بازی ریحانه پارسا در «گشت۳» حذف نشده است! البته در اقلام تبلیغاتی فیلم از عکس و نام این بازیگر پرحاشیه و هنجارشکن استفاده نشده است که به‌نظر می‌رسد جزء شروط توافقی شورای صدور پروانه نمایش با سعید سهیلی باشد.

سعید سهیلی «گشت ۳» را تابستان سال گذشته مقابل دوربین برد، با این تفاوت که حمید فرخ‌نژاد در کنار ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی حضور نداشت و جای او را امیر جعفری گرفت. با این حال، حضور در شرایط کرونایی از یک سو و همچنین مهاجرت ریحانه پارسا و انتشار عکس‌های نیمه‌برهنه از او، اکران فیلم را با حاشیه‌های جدی مواجه کرد. پارسا در این فیلم، نماینده یک شرکت پخش موسیقی است که با پیکان (بهنام بانی) قرارداد می‌بندد و سپس مدیر برنامه‌های این خواننده می‌شود. همچنین بهنام بانی و ریحانه پارسا هم به ترکیب بازیگران اضافه شدند تا فروش فیلم در گیشه تضمین شود.

البته این حواشی به ضرر فیلم تمام نشد و باعث شده است که فیلم طی یک هفته ۷ میلیارد تومان بفروشد. اکران گشت۳ در دولت پیشین محقق نشد تا اینکه در دولت کنونی روی پرده رفت.

مرگ ریحانه پارسا در استانبول! /خودکشی! قتل یا شایعه! + آخرین استوری

از بعد مهاجرت ریحانه پارسا او همیشه ویدئوها و عکس‌های برهنه از خودش منتشر کرده است و باعث حاشیه‌سازی‌ های بسیاری از خودش شد. به گزارش ایمنا، ریحانه پارسا بازیگر زن جنجالی این روزهای شبکه‌های اجتماعی بود. نام ریحانه پارسا جزو بحث‌های داغ کلاب هاوس و دیگر فضای مجازی شده است. همزمان برخی از اخبار از خودکشی ریحانه پارسا یا اوردوز او خبر می‌دهد!. شنیده‌ها حاکی از آن است صبح امروز ریحانه پارسا در ترکیه به قتل رسید. اخیراً اخباری مبنی بر فوت ریحانه پارسا در فضای مجازی منتشر شده است.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.