تیما امیری

عجایب یکتاس

تیما امیری

۲۰۴ بازديد

‏تیما امیری‏ Tima amiri

مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی تیما امیری، آثار تیما امیری، جوایز تیما امیری، همکاران تیما امیری، گالری عکس تیما امیری، قد تیما امیری، وزن تیما امیری، رنگ چشم تیما امیری، وضعیت تأهل و همسر تیما امیری، فرزندان تیما امیری، حواشی تیما امیری و کودکی تیما امیری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید. تیما امیری توانست با بازی در فیلم تاج محل تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جهانگیر میرشکاری، عبدالجبار اقباشاوی، شهلا پرویز مرادی و پریوش نظریه بر تجارب او افزود. تیما امیری کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1391 فیلم تاج محل نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند.

در واقع هر چقدر تیما امیری در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی تیما امیری درخشان‌تر خواهد شد. اگر در مورد بیوگرافی تیما امیری نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران تیما امیری کرده باشید. اگر می‌خواهید با بیوگرافی تیما امیری و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار تیما امیری در منظوم سر بزنید. امتیازی که هر یک از آثار تیما امیری در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. مثلا اثری که در بیوگرافی تیما امیری بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم تاج محل محسوب می‌شود.

تیما امیری در سال 1391 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. همه 1 اثر مهم تیما امیری در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. اثر مهم تیما امیری در این سال، بازیگری در فیلم تاج محل به کارگردانی دانش اقباشاوی محسوب می‌شود. شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی تیما امیری بازی در فیلم تاج محل بوده است. از مهم‌ترین آثار تیما امیری می‌توان به بازیگری در فیلم تاج محل اشاره کرد.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.