الیزابت امینی

عجایب یکتاس

الیزابت امینی

۲۰۷ بازديد

بیوگرافی الیزابت امینی

الیزابت امینی دوره آموزش بازیگری را ابتدا در سال 1376 در آموزشگاه پویا شروع و به طور حرفه ای وارد کار تاتر شده و با دو تاتر کودک به گروه تاتر بزرگسالان وارد شده و برای اجرای نمایش سنگین الکترا مدت یک سال به تمرین این نمایش پرداخت که با کم لطفی هیات بازبینی مواجه شد و این تاتر به روی صحنه نرفت.

لازم به ذکر است که خانم امینی حدود 10 ماه، به دلیل مشکل شخصی کلیه پیشنهادها را که عمدتاً فیلم های سینمایی بوده اند را رد کرده اند که دوره سکوت کاری ایشان محسوب می شود. خانم الیزابت امینی تاکنون دو فیلم نامه بلند و چند فیلم نامه کوتاه را نیز به نگارش درآورده اند که با یاری حق و کمک اساتید به زودی به تصویر در خواهند آمد.

 

بیوگرافی «الیزابت امینی» و همسرش + ماجرای تصادف وحشتناک و عکسهای جدید

خانم امینی در سالهای ابتدای فعالیتش در سینما در حدود سال ۸۱ متاسفانه تصادف خیلی وحشتناکی را تجربه کرد که منجر به قطع شدن استخوانهای صورت شد که تازه کار خودش را در حرفه‌ای بازیگری آغاز کرده بود از این که چهره‌اش به واسطه عمل جراحی تغییر بکند ناراحت بود و از دکترش این خواهش را داشت که عمل های صورت گرفته را به طبیعی ترین حالت ممکن انجام دهد که همین اتفاق هم افتاد و تاکنون نیز او دعاگوی مرحوم دکتر حسین بدری میباشد. الیزابت امینی علاوه بر بازیگری و تئاتر در زمینه نویسندگی نیز فعالیت می‌کند و تاکنون سه الی چهار تا عرض نوشته هایی را که به نگارش در آورده است قرار است به فیلمنامه تبدیل شوند همچنین او در ورزش نیز در رشته تکواندو و کاراته صاحب کمربند قرمز و قهوه‌ای می‌باشد و در زمان مدرسه نیز در رشته والیبال فعالیت می کرده.

الیزابت امینی در پاسخ  به یک پست اینستاگرامی که در خصوص ترور محسن فخری زاده در اینستاگرام منتشر شده بود با بیان جملاتی از تروریست‌هایی که محسن فخری زاده (دانشمند هسته ای) را ترور کردند تحت عنوان «شیر پاک خورده» نام برد و همین موضوع باعث ابراز خشم و ناراحتی بسیاری از ایرانیان گردید. در بازیگری از یک دوره آموزشی از سال ۷۶ در آموزشگاه پویا شروع کرد استارت حرفه‌ای کار خانم امینی از سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم خواب سفید کلید خورد دو دوره بازیگری حرفه‌ای را زیر نظر آقای محمد رضا شریفی نیا و خانم آزیتا حاجیان گذرانده است همچنین را با آقای مهدی فتحی آموخته است. الیزابت امینی بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر متولد اسفند ۱۳۵۴ در تهران می باشد خواهر و دو برادر دارد و فرزند دوم خانواده است پدرش کارمند یک شرکت هواپیمایی بوده است او می‌گوید به واسطه شغل پدرم تقریباً تمام ایران را گشته ام و تجربه زندگی در مناطق مختلف کشور را داشته ام.

خانم امینی دیپلم دارد البته در رشته روانشناسی مدتی تحصیل کرده اما به دلیل علاقه به بازیگری و هنرپیشگی آن را نیمه کاره رها کرده است و سپس به مطالعه و شرکت در دوره و کلاسهای بازیگری روی آورده است. ماجرای توهین الیزابت امینی (بازیگر) به شهید محسن فخری زاده. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

‏الیزابت امینی‏ Elizabeth Amini

در واقع الیزابت امینی از مجموع 16 اثری که در کارنامه دارد، در 10 اثر در سینما با نام‌های فیلم بومرنگ، فیلم شاباش، فیلم شبکه، فیلم پیتزا مخلوط، فیلم خروس بی محل، فیلم نیش زنبور، فیلم خاطره، فیلم قلقلک، فیلم توکیو بدون توقف و فیلم خواب سفید به ایفای نقش پرداخته و در 6 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال رویای گنجشک‌ها، سریال کلانتر ۳، سریال شبنم، سریال پر، سریال وفا و سریال کمکم کن بازی کرده است. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی الیزابت امینی، آثار الیزابت امینی، جوایز الیزابت امینی، همکاران الیزابت امینی، گالری عکس الیزابت امینی، قد الیزابت امینی، وزن الیزابت امینی، رنگ چشم الیزابت امینی، وضعیت تأهل و همسر الیزابت امینی، فرزندان الیزابت امینی، حواشی الیزابت امینی و کودکی الیزابت امینی می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.

در این سال‌ها الیزابت امینی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران کامران فیوضات با 3 مرتبه، پویا امینی با 2 مرتبه، فرهاد بشارتی با 2 مرتبه، سعید تهرانی با 2 مرتبه و پوریا پورسرخ با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با الیزابت امینی داشته‌اند. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال وفا، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای الیزابت امینی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون حمید جبلی، صغری کریمی و یوسف پشندی را تجربه کرد. مثلا اثری که در بیوگرافی الیزابت امینی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال وفا محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی الیزابت امینی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم بومرنگ محسوب می‌شود.

الیزابت امینی توانست با بازی در سریال وفا تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر پوریا پورسرخ، هانیه توسلی، فرهاد اصلانی و لیدا عباسی بر تجارب او افزود. در واقع هر چقدر الیزابت امینی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی الیزابت امینی درخشان‌تر خواهد شد. الیزابت امینی این‌بار با راما قویدل یعنی کارگردان سریال رویای گنجشک‌ها و هنرمندانی چون علی نصیریان، کوروش تهامی، آزیتا حاجیان و سام درخشانی همکاری داشت. الیزابت امینی سال 1384 در 30 سالگی در سریال وفا نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

اگر در مورد بیوگرافی الیزابت امینی نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران الیزابت امینی کرده باشید.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.